Kallid Prisma kliendid!
Mind ajendas kirjutama mõni aeg tagasi ilmunud kiitus tarbija24.ee portaalist. Täiesti juhuslikult ilmus sinna ka link minu koduleheküljele, mida postitas üks kodanik. Kuigi mulle tähelepanu meeldib ja see on tore, kui mõni on minust huvitatud, siis ma kordan ikka üle, et palun ärge järgmine kord kuskil portaalides minu kodulehekülge promoge. See poleks kuigi hea tegu arvestades seda, et minu kodulehekülg on püstitatud eesmärgiga leida see inimestel ise üles kes minust huvitatud on.
Ehkki see tegu võis olla küll heas mõttes, siis paraku kukkus see minu jaoks natukene ebamugavalt aga kuna ma siin juba nägin et ka minu kodulehekülje külastatavus tõusis hüppeliselt, sain peagi aru et see tulenes just eelpool nimetatud promomisest. Ja kuna te juba minu kodulehel kolate, siis ka see sissekanne on mõeldud lugemiseks teile. Ma eeldan, et kodulehekülge külastades olete ka heitnud pilgu minu blogi sissekannetele.
Niisiis, Ma pole ja ei pea ennast selliseks, nagu paljud teised. Iga inimene on erinev, igas inimeses on midagi, mis valgustab teda teistele. Omamoodi kunst on leida see valgus ja julgen tõtt öelda, et paljud seda ei leiagi. Me ei tohiks alavääristada neid, kellel seda annet pole, kuid me võiksime üheskoos neid aidata. See abi ei pea olema suur, piisab vaid mõistmisest.
Hea lugeja, ka minul pole olnud see teekond kerge, kui ma olen otsinud endas seda, mis teeks mind paremaks. Aga ma ei ole parim, sest kui ma peaks ennast parimaks, siis ma teaksin, et ma valetaksin nii endale kui ka teile. See oleks minust ebaõiglane ja ma ei tohiks nii teha. Küll aga, ma tahaks ja peaks endast andma parima, et olla eeskujuks ka paljudele teistele. Ma olen oma blogide sissekannetes ikka korduvalt rõhutanud, et mulle meeldib minu töö ja ma armastan neid, kes armastavad mind ja suhtuvad minusse lugupidavalt. Kuigi see väide on üsna tõene, siis paraku näitab elu aga midagi teist. Kuigi minu põhimõtted tuginevad suures osas sellele, mida ma ka reaalselt teen, on ometigi asju mida on reaalsel elul mulle veel pakkuda ja seda eriti suhtumise osas.
Ma ei taha rääkida sellest, mida räägivad paljud, et millised peavad olema teenindajad. Mina ei ela selle järgi, mis peaks olema. Ma elan selle järgi, mida ütleb minu süda. Kuuletudes oma südamele, kuuletun ma iseendale sest paraku ei saa olla nii, et sa teed midagi vastu tahtmist. Samamoodi on teenindamisega.
Kallid inimesed, minu suhtumine ja inimeste teenindamine tuleb südamest, tunde ja armastusega. Ma ei ole ega ka jälgi asju, mis on kirjutatud kuhugile paberile, sest see on käsk mis tuleb mujalt. Kuigi ma ei saa kõike teha ainult oma südamesoovi järgi, on ometigi minu süda häälestatud millegi enama, kui selle paberil oleva käsu järgi. Ja see, mille järgi seni elanud olen, on pakkunud rõõmu ka teistele. See on kõige olulisem, sest kui on tagatud teiste heaolu, on tagatud ka minu heaolu.
Meil kõigil on ühine eesmärk- pakkuda oma klientidele vaid parimat. Selle eesmärgi nimel pingutame järjepidevalt ning usume, et meie toredad kliendid hindavad ka meie püüdlusi selle eesmärgi täideviimisel.
Täna lõunal puhkeruumi astudes märkasin stendil kliendikiitust, mis oli suunatud kõikidele kolleegidele Prismas. See kiitus oli kuidagi niivõrd siiras ja tugev, et puges mu südamesse ja tõi äärepealt pisara silma.
Kallid inimesed, kes te loete hetkel minu sissekande viimaseid lauseid. Ma tahaks öelda teile kõige südamlikumad tänusoovid, paraku sõnadest jääb selleks liiga palju puudu.
Suur tänu Teile selle suurepärase hetke eest, mida olete jaganud koos meiega.
Soovin Teile kõikidele ilusat kevadet ning peatse kohtumiseni!
Reinald Udras
Sikupilli Prisma klienditeenindaja